:: بیانیه سازمان بسیج مستضعفین بمناسبت انتخابات ملت ایران قلب دشمن را آماج موشکهای آرای خویش قرار خواهند داد
basij

سازمان بسیج مستضعفین در آستانه فرا رسیدن ایام انتخابات مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه‌ای اعلام داشته است: امت اسلامی با حضور گسترده و پرشور خود در این انتخابات، افق جدیدی را پیش روی انقلاب اسلامی خواهد گشود و گام بزرگی در جهت تحقق آرمانهای بلند حضرت امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی بر خواهد داشت.

متن بیانیه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انقلاب اسلامی ایران الگوی بی‌بدیل مردم سالاری دینی برای جهانیان است که امروزه شاهد بروز این امر در قالب موج فزاینده بیداری اسلامی در کشورهای منطقه هستیم و روز به روز دشمنان کوردل بر عظمت و قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بیشتر واقف می‌گردند.

اقتدار روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مرهون مشارکت همه آحاد ملت بزرگ ایران است که با حضور گسترده خود همواره پشتیبان اصلی کشور در مقابله با توطئه‌های مداوم استکبار جهانی بوده است.

۱۲اسفندماه، نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، مقارن است با امواج خروشان بیداری ملت‌های مسلمان از یک سو و پیشرفت های عظیم جوانان دانشمند این مرز و بوم در عرصه‌های علم و فناوری از سوی دیگر، که موجب حیرت جهانیان گشته و مناسبات جدیدی را بر جهان حاکم نموده است.

امت اسلامی با حضور گسترده و پر شور خود در این انتخابات، افق جدیدی را پیش روی انقلاب اسلامی خواهد گشود و گام بزرگی در جهت تحقق آرمانهای بلند حضرت امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی بر خواهد داشت.

امروز چشمان امیدوار ملت‌های مسلمان و مظلومان وآزادیخواهان جهان به جمهوری اسلامی به عنوان کانون بیداری اسلامی دوخته شده و امت حماسه ساز و غیرتمند ایران اسلامی یکبار دیگر همچون حماسه‌های ۸ سال دفاع مقدس، انتخابات ریاست جمهوری، ۹ دی و دفع فتنه سال ۸۸، با حضور هوشمندانه و با نشاط و پر شور، وفاداری و غیرتمندی خویش را ثابت نموده و مشت محکمی بر دهان بد خواهان و توطئه‌گران داخلی که درصدد کمرنگ نشان دادن مشارکت مردم هستند خواهد زد و قلب دشمن را به یاد شهداء انقلاب اسلامی به ویژه شهید حسن تهرانی مقدم و شهید احمدی روشن آماج موشکهای آرای خویش قرار خواهند داد.

بار دیگر تأکید می‌شود انتخابات ۱۲ اسفند ۹۰ یک «فرصتی تاریخی» و «بی‌بدیل» برای مردم حماسه‌ساز ایران است که اگر مثلث شوم نظام سلطه جریان فتنه و انحراف، مترصد خواب‌های شیطانی در فضای انتخاباتی‌اند، وفاداران به انقلاب باید در یک جبهه واحد تحت زعامت امام خامنه‌ای «مدظله العالی» و با درایت و دوراندیشی، بار دیگر با خلق فرصت‌های جدید همچون همه انتخابات گذشته، انقلاب و نظام اسلامی را با حرکت شگفتی‌ساز خود، پویا و پایا نموده و دشمنان ایران را مأیوس نمایند.

سازمان بسیج مستضعفین حماسه حضور ملت ایران در سی و سومین جشن پیروزی انقلاب اسلامی را ارج نهاده و همه آحاد ملت را دعوت می‌کند تا در انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز با حضور حماسی خود برگ زرین دیگری بر دفتر افتخارات نظام اسلامی ایران افزوده و با این حضور و حماسه ها آمادگی خود را برای گل افشانی بر قدوم مبارک منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) اعلام نماید.