:: جدیدترین تصاویر و‌ آخرین خبرها از فیلم شهید بهنام محمدی

«پروانه مرزبان»گفت: تدوین فیلم مدتی است آغاز شده است و راف‌کات آن انجام شده است. دو تدوینگر کار را انجام می‌دهند و کارگردان (صادق دقیقی) سرپرستی تدوین را برعهده دارد و حسین زندباف مشاور کارگردان در زمینه تدوین است.

وی در ادامه افزود: صحنه‌های جنگ با دو دوربین ضبط شده است و ‌قادر قادری صداگذاری فیلم را برعهده دارد و به‌زودی آهنگساز فیلم مشخص خواهد شد.

در این فیلم شبنم قلی‌خانی، پویا امینی، سوگل طهماسبی، حبیب اللهیاری، پرهام دلدار، جواد سلام‌پور، مجتبی قربانی و جمعی از بازیگران اداره تئاتر آبادان به ایفای نقش می‌پردازند.

فیلمنامه فیلم پس از یک سال تحقیق و پژوهش درباره فداکاری‌ها و رشادت‌های شهید ۱۳ساله «بهنام محمدی» توسط عبدالجبار دلدار و مرزبان آماده شد.

داستان فیلم به اوایل جنگ و حمله عراق به خرمشهر بازمی‌گردد. این نوجوان تنها به انگیزه دفاع از آب و خاک و ناموس، رشادت‌‌های بسیاری را بروز داده است. این نوجوان در ابتدا به دست نیروهای عراقی می‌افتد و مورد ضرب و شتم قرار می‌گیرد اما اعتماد عراقی‌ها را جلب کرده و مواد غذایی، مهمات و گرای دشمن را به نیروهای ایرانی می‌رساند.

تعدادی از عواملی که در ساخت فیلم همکاری دارند، عبارتند از:

نویسندگان فیلمنامه: عبدالجبار دلدار، پروانه مرزبان/ کارگردان:صادق دقیقی/ تهیه‌کنندگان: پروانه مرزبان، حبیب اللهیاری/ مشاور کارگردان: عبدالجبار دلدار/  مدیر‌فیلمبرداری: هاشم عطار، جلال زارع/ طراح صحنه ولباس: شهرام قدیری/ طراح گریم: رحیم مهدی‌خانی/ صدابردار: مسیح سراج/ جلوه‌های ویژه: حسین راستگو/ جانشین تولید: مجتبی علی‌شاه/ دستیار تهیه: سوزان هوشیار/ برنامه‌ریز: بیژن حجازی/ دستیاران کارگردان: بیژن حجازی، رضا شهریاری

«بزرگمرد کوچک» با حمایت استانداری خوزستان، شرکت پالایش نفت آبادان، اداره کل ارشاد خوزستان ساخته می‌شود.

«بزرگ‌مرد کوچک» اولین ساخته بلند سینمایی صادق دقیقی به شمار می‌آید. وی پیش از این ساخت فیلم‌های کوتاه و مستند بسیاری با موضوع دفاع مقدس را در کارنامه هنری خود به ثبت رسانده که اکثرا آن‌ها از شبکه دو و چهار سیما پخش شده است.