:: پرونده‌ تبانی دیگری در فوتسال رو شد
footsal-2608-mm

دبیر کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال از رسیدگی به تبانی دیگری در لیگ فوتسال توسط کمیته‌ انضباطی خبر داد.

حسین عبداللهی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره رسیدگی به پرونده‌ تبانی تیم‌های فوتسال گیتی‌پسند و پرسپولیس، اظهار کرد: برای رسیدگی به بحث‌های تبانی هیاتی ویژه متشکل از کارشناسان و متخصصان مجرب انتخاب می‌شود و بر اساس نظر این هیات، کمیته‌ انضباطی تصمیم گیری خواهد کرد.

عبدالهی همچنین از پرونده‌ دیگری مربوط به تبانی در لیگ برتر فوتسال خبر داد و تشریح کرد: رضا کردی اوایل فصل «۹۰» اعلام کرده بود که مالک باشگاه ماهان به او پیشنهاد تبانی داده، کردی هم فایل صوتی این گفت و گو را در اختیار کمیته‌ انضباطی قرار داده که تا به امروز دو جلسه برای این پرونده‌ تشکیل شده و طرفین صحبت‌هایشان را مطرح کرده‌اند که این پرونده‌ هم در حال حاضر تحت رسیدگی است.

وی در پاسخ به این سوال که چرا با وجود گذشت چند ماه از این موضوع هنوز حکم صادر نشده است؟ بیان کرد: قبول دارم که زمان رسیدگی طولانی شده، اما بعضی وقت ها تحقیق زمان بر است. باید به یقین برسیم تا حکم را صادر کنیم.

عبداللهی اضافه کرد: استعلام‌هایی در این زمینه انجام داده‌ایم که منتظریم جوابش برسد. به هر حال این پرونده‌ به میزان پرونده‌ گیتی‌پسند و پرسپولیس اهمیت دارد و دقت و ظرافت خودش را می‌طلبد، بنابراین نیاز است تحقیقات را از مبادی مختلف به صورت محسوس و نامحسوس انجام دهیم.

به گزارش ایسنا، رضا کردی پیش از آغاز فصل به عنوان سرمربی فیروز صفه انتخاب شده بود که پس از گذشت چند روز او اعلام کرد، مالک باشگاه خواسته تا تیم فیروز صفه در دو بازی مقابل فولاد ماهان ببازد.

مالک دو تیم ماهان و فیروز صفه یک نفر است و با توجه به این که ماهان در این فصل شانس قهرمانی بیشتری را نسبت به فیروز صفه داشته، هر دو بازی برابر تیم هم خانواده اش را با نتیجه‌ پر گل پیروز شده است.