:: مارادونا: تصمیم مورینیو برای نیمکت‌نشینی کاسیاس عالی بود

دیگو مارادونا

دیگو مارادونا معتقد است که ژوزه مورینیو توضیحی به هیچ‌کس برای نیمکت‌نشینی ایکر کاسیاس در بازی مقابل مالاگا بدهکار نیست.

کاپیتان تیم ملی اسپانیا در کمال تعجب در جریان شکست ۳ بر ۲ رئال مادرید مقابل مالاگا نیمکت‌نشین شد تا آنتونیو آدان درون دروازه‌ غول‌های مادرید جا بگیرد و اختلاف شاگردان مورینیو با صدر جدول به عدد ۱۶ برسد.

اسطوره فوتبال آرژانتین که پس از ترک الوصل، در حال حاضر بدون تیم مانده، بر این باور است که مورینیو باید بتواند هر بازیکنی را که می‌خواهد انتخاب کند حتی اگر به این معنی باشد که کاپیتان تیم را نیمکت‌نشین کند.

وی در این‌باره اظهار داشت: فکر می‌کنم اینکه مورینیو کاسیاس را نیمکت‌نشین کرده عالی است. مورینیو سرمربی است. این اتفاق افتاد و مهم نیست که در این بازی پیروز شدند یا شکست خوردند.

مارادونا ادامه داد: مورینیو سرمربی است و مهم نیست که کاسیاس یا دیگران چه بگویند. وقتی مربی را به خدمت می‌گیرید باید در کنار او باشید، دروازه‌بانی انتخاب می‌کنید و باید از او حمایت کنید، مدافعی جذب می‌کنید و باید در کنارش باشید.

وی خاطرنشان کرد: مثالی برایتان می‌زنم. آربلوا چیزی برای مقایسه شدن با دنی آلوس ندارد؛ اما او در رئال مادرید بازی می‌کند و چه کسی او را بازخواست می‌کند؟ آربلوا چند گل زده است؟ چند شوت زده است؟ بگذارید ببینیم که کدام بازیکن بهتری است و سپس در این باره صحبت کنیم.

مارادونا همچنین به تمجید از مورینیو به عنوان یک مربی واقعا عالی پرداخت و تأکید کرد: من فکر می‌کنم مورینیو یک پدیده است. او و گواردیولا همه آنچه را که یک تکنیسین برای هدایت گروه به آن نیاز دارد، در اختیار دارند.

اسطوره فوتبال آرژانتین اضافه کرد: این که بزرگان بسیاری را در تیم جمع کنید کار آسانی نیست و بسیار مشکل است زیرا سردرگمی بیشتر و در نتیجه شکست در یک مسابقه آسان‌تر می‌شود.

مردان مورینیو در حال حاضر در لالیگا پایین‌تر از بارسلونا قرار دارند و مارادونا در این‌باره گفت: مادرید همیشه افت بدنی داشته و از آن ضربه خورده است. اما این اتفاق در بارسلونا نمی‌افتد.