:: نیویورک پست: هیلاری کلینتون تظاهر به بیهوشی می‌کند

هیلاری کلینتون

سردبیر «نیویورک پست» در سرمقاله امروز خود نوشته است که بیهوشی اخیر هیلاری کلینتون، وزیر امور خارجه، تظاهری بوده و صرفاً به دلیل فرار از پاسخ در مورد حادثه بنغازی در مقابل کنگره است.

بنابر اظهارات مشاوران و پزشکان کلینتون، بیهوشی وی ناشی از کم شدن آب بدن و ضعف بدنی ناشی از آن در نتیجه ویروس معده‌ایی است که وی در سفر به اروپا به آن مبتلا شده است؛ داستانی که به عقیده روزنامه پست فقط برای باور ساده اندیشان خوب است.

روزنامه پست می‌نویسد: ما در گذشته دولت اوباما را به خاطر عدم شفافیتش مؤاخذه می‌کردیم، اما به نظر می‌رسد این بار یکی از شفاف‌ترین شگردهای حقه بازی تاریخ دیپلماسی را به نمایش گذاشته‌اند.

جیم تریچر از روزنامه دیلی کالر نیز می‌نویسد: اگر کلینتون دچار صدمه مغزی شده است، بگذارند گزارش پزشکی او را ببینیم. مدرکی به ما نشان دهند که او قصد کارشکنی ندارد. اگر حقیقت داشته باشد، همه ما آرزوی بهبود سریع برای وی خواهیم داشت. اما مسخره است که از ما انتظار داشته باشند حرفش را قبول کنیم.

مجله «نیویورک مگزین» در گزارشی با اشاره به این مقاله نیویورک پست، با لحن تمسخرآمیزی نوشت: بازگشت شما را به عرصه رقابت ریاست جمهوری خوش آمد می‌گوییم، هیلاری!