:: وقتی مورینیو هم ‘علی’ را صدا می کند!/فریاد بر سر خبرنگار مارکا به خاطر انتشار یک خبر

مورینیو

از کنفرانس مطبوعاتی دیروز مورینیو ، کارلوس کارباخوسا ، مسئول روابط عمومی رئال از آنتونیو میانا ، خبرنگار رادیو مارکا خواست تا به نزد سیلوینو لورو و مورینیو برود . پس از آن خوان کامیلو آندراده ، یک عضو دیگر از تشکیلات رسانه ای رئال برای بار دوم از میانا خواست که او را همراهی کند که این اتفاق هم رخ داد .
این خبرنگار به اتاقی رفت که مورینیو ، سیلوینو لورو ، لوئیز کمپوس ، فرناندو پوررو ، کارلوس کارباخوسا و کامیلو آندرانده در آن جا بودند (سه تای آخر اعضای روابط عمومی رئال هستند) . آنتون میانا در مورد این اتفاق می گوید :« مربی دروازه بان های رئال بدون این که هیچ سلام و علیکی داشته باشد ، با خشم بر سر من در مورد خبری که پنجشنبه اعلام کردم ، فریاد زد .»
میانا در آن خبر گفته بود که برخی بازیکنان رئال ، سیلوینو را جاسوس مورینیو می دانند و حاضر نیستند که جلویش صحبت کنند . دیروز ، کمک مربی مورینیو به این خبرنگار انتقاد شدیدی داشت و به طور رو در رو به او گفت که این حرفش صحت نداشته است . حتی چندین بار بر سرش فریاد زد تا به او فشار بیاورد که منبعش برای این خبر را پیدا کند.
مورینیو در طول این صحبت فقط نگاه می کرده و لام تا کام حرفی نمی زده است . میانا می گوید :« بقیه حضار در سالن به ندرت صحبت می کردند . ده دقیقه اول خیلی بحث ها جدی و تند بود . به حدی که صدای فریادها در کل سالن مطبوعاتی شنیده می شد .باشگاه رئال حاضر نشد گزارش رسمی در مورد این اتفاقات بدهد و آن را فقط یک گفتگوی خصوصی میان یک مربی و یک خبرنگار می داند .
داستان ایجاد جو رعب و وحشت در میان خبرنگاران ما را به یاد فوتبال ایران و مصاحبه معروف امیر قلعه نوعی می اندازد که وقتی خبرنگاری با او تند صحبت کرد ، با اشارت صورت ، دوستش ” علی ” را صدا زد تا…