:: ارائه بلیت هواپیما با ۵۰ درصد تخفیف در ۳ مسیر داخلی‌

تابان پرواز

مدیر روابط عمومی هواپیمایی تابان با اعلام این خبر، اظهار داشت: سومین نمایشگاه بزرگ راه و شهرسازی و صنایع وابسته روز پنجشنبه در مصلای تهران آغاز خواهد شد.

‌فروغ جعفرزاده با بیان اینکه این نمایشگاه با تلاش روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی برپا می‌شود، افزود: شرکت‌های هواپیمایی از جمله هواپیمایی تابان نیز در این نمایشگاه حضور خواهند یافت.

جعفرزاده اظهار داشت: بنا به موافقت مدیر عامل شرکت هواپیمایی تابان برای استقبال از بازدیدکنندگان، به آن دسته از افرادی که قصد سفر به مشهد مقدس، اهواز و اصفهان را دارند، بلیت هواپیما با ۵۰ درصد تخفیف ارائه خواهد شد.

وی تصریح کرد: همچنین در روز ابتدایی نمایشگاه راه و شهرسازی، این ایرلاین سه فقره بلیت رفت و برگشت مجانی در مسیر عتبات عالیات به صورت قرعه‌کشی به حضار ارائه می‌دهد.

وی درباره تأثیر فشار‌های ناجوانمردانه غرب بر صنعت حمل و نقل هوایی ایران، گفت: اگر چه محدودیت‌ها و به خصوص نوسانات ارزی، مشکلاتی را در این زمینه موجب شده است اما با درایت و تخصص بخش‌های مدیریتی، فنی و عملیاتی، ایرلاین‌ها تاکنون در پاسخگویی به انتظار مسافران هوایی موفق عمل کرده‌اند.

بنابراین گزارش شرکت هواپیمایی تابان از سال ۸۵ به خیل حمل و نقل هوایی کشور پیوسته و با داشتن حدود یک‌هزار صندلی پرواز توانسته سالانه تا یک میلیون و دویست مسافر را در مسیرهای زیارتی و سیاحتی جابه‌جا کند.