:: امین حیایی لوک خوشانس می‎شود؟

مجید کاشی‌فروش در اصفهان اظهار کرد: فیلم سینمایی لوک خوش شانس که هم اکنون در مرحله پیش تولید قرار دارد، داری یک فضای کمیک و طنز است.

وی افزود: این فیلم پا پرداخت به شخصیت‎های هنری و سیاسی زمان حال و گذشته در ایران و غرب قصد دارد به معضلات اجتماعی بپردازد و آنها را به شیوه طنز و نرم به تصویر بکشد.

کارگردان لوک خوش شانس گفت: در این فیلم بسیاری از شخصیت‎های کارتونی و کمیک به تصویر کشیده می‎شوند و به عنوان مثال لورل و هاردی، دالتون‎ها، پدر خوانده و برخی از چهره‎های سیاسی نظیر صدام و بن لادن در گذشته و اوباما در حال از جمله شخصیت‎های این داستان هستند، اما محور اصلی داستان شخصیت لوک خوشانس است.

وی ادامه داد: پروژه لوک خوش شانس کاری پر هزینه است که موقعیت طنز آن بر دیالوگ نیست، بلکه موقعیت طنز بر ساختار لباس و شخصیت پردازی بنا شده است و فضای شادی را برای بیننده از کودک تا بزرگسال فراهم می‎آورد.

کاشی‌فروش تصریح کرد: این فیلم تقلیدی از فیلم‎های هالیوودی است که شخصیت‎های زیادی را دل خود دارد و برخی از این شخصیت‎ها را تنها در یک سکانس به نمایش می‎گذارد و به سرانجام می‎رساند.

وی عنوان کرد: این فیلم در سری اول خود در قالب یک فیلم نود دقیقه‎ای ساخته می‎شود و پس از اکران، ساخت آن در قالب سریال دنبال می‎شود.

این کارگردان اصفهانی ادامه داد: ۷۰ درصد هنرمندان این پروژه اصفهانی و ۳۰ درصد بقیه هنرمندان پایتخت هستند، که البته نقش‎های اصلی نیز به دست هنرمندان پایتخت سپرده شده است.

وی افزود: سیروس گرجستانی، کیانوش گرامی و اکبر عبدی از جمله بازیگران این فیلم هستند و برای نقش اول این سریال یعنی لوک خوش شانس گزینه‎هایی نظیر امین حیایی در نظر گرفته شده است که صحبت‎های اولیه صورت گرفته شده و هنوز در مرحله مذاکره قرار داریم.

کاشی‌فروش در مورد روند ساخت این پروژه گفت: ۸۰ درصد پیش تولید لوک خوشانس انجام شده است و تا ۱۵ روز آینده فیلمبرداری آغاز و به مدت ۴۵ روز ادامه دارد.

وی گفت: لوکیشن اصلی این فیلم در نزدیکی فرودگاه شهید بهشتی اصفهان با عنوان شهرک سینمایی پروژه لوک خوشانس قرار دارد.

کارگردان لوک خوش شانس از نویسندگان این پروژه نام برد و ادامه داد: آرش زارع، مسعود صادقی، رادنوش مقدم، علی اکبر بکتاشیان و هاشم شمس نویسندگان لوک خوشانس هستند.

وی با بیان اینکه لوک خوش شانس از مجموعه داستان‎های هزار و یک شب نیز اقتباس کرده است، گفت: این فیلم با  برتری دادن خوبی بر بدی و عدالت بر بی عدالتی از موضوعاتی نظیر اختلاس بانکی، قحطی و سایر مشکلات اجتماعی سخن به میان می‎آورد.