:: پروین:نظرم در مورد خارجی‌ها مشخص است

روز دوشنبه جلسه کمیته فنی باشگاه پرسپولیس برای تصمیم‌گیری نهایی در خصوص مانوئل ژوزه برگزار می‌شود. اما خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، قبل از این جلسه، گفت‌وگوهای جداگانه‌ای را با اعضای این کمیته انجام داده که در زیر نظرات آنها را می‌خوانیم:

*افشین پیروانی

اگر به دنبال این هستیم تا ژوزه دیگر در پرسپولیس نباشد، باید ببینیم با رفتن او چه کسی جایگزین سرمربی پرسپولیس خواهد شد و آیا جایگزین او می‌تواند نقاط ضعف پرسپولیس را پوشش دهد یا خیر. همه می‌دانند که اگر به مربی ایرانی اعتقاد داشته باشیم، باید ببینیم که آیا سکوها در این شرایط حساس به او فرصت خواهند داد یا خیر؟ من به دنبال این هستم تا متوجه شوم که چرا باشگاه به ژوزه اعلام کرده ۲ روز دیرتر از مرخصی بیاید، به نظرم زمان همه چیز را مشخص خواهد کرد اما در کل اگر به مربی ایرانی اعتقاد کنیم، مهمترین موضوع این است که ببینیم سکوها به او اجازه خواهند داد یا خیر.

* علی پروین

من همیشه نظرم در خصوص برخی از خارجی‌ها مشخص است، اما انشاءالله دوشنبه همه چیز مشخص می‌شود.

* رضا وطن‌خواه

نظرات خودم را طی یک نیم فصل در رسانه‌ها گفتم، پس بهتر است با رجوع به آن نظر نهایی‌ام را متوجه شوید اما در کل باز هم می‌گویم از پرسپولیس فقط نامش باقی مانده است.

*ابراهیم آشتیانی

از اول فصل گفتم که پرسپولیس نیاز به چند بازیکن و ترمیم خطوطش را دارد، آقای ژوزه در نشست‌های کمیته فنی، شرکت نداشت و یا به حرف‌های کمیته اعتنایی نمی‌کرد، من از هیچ‌کس ترسی ندارم اما روز دوشنبه نظر من مشخص است. انشاءالله شرایطی فراهم شود که یک نیم فصل بسیار بد را پشت سر بگذاریم.

*جعفر کاشانی

قرار بود تیم پرسپولیس تبدیل به باشگاه شود، اول امیدوارم این موضوع تحقق پیدا کند،باید بستری آماده شود که ببینیم چگونه کاستی‌های نیم فصل اول را جبران کنیم. من در روزنامه‌ها دیدم که یحیی گل‌محمدی به جای ژوزه قرار است شروع به کار کند، او یک قهرمان بزرگ ملی است و امیدوارم از وی حمایت شود.

این در شرایطی است که حمید استیلی نیز در حال حاضر در ایران به سر نمی‌برد و به همراه رویانیان عازم ایتالیا شده است.