:: بنی صدر با نردبان امام بالا رفت و با غرورش زمین خورد

عضو جامعه روحانیت مبارز تهران با انتقاد شدید از غرور کلام برخی از مسئولان گفت: وقتی بنی صدر از فرانسه آمد و ۱۱ میلیون نفر به او رای دادند غرور او را گرفت و در روزنامه انقلاب اسلامی نوشت که ملاک افکارعمومی است و رییس جمهور از رهبری بالاتر است.

حجت الاسلام جعفر شجونی در گفت و گو با خبرنگار ما به سخنان اخیر احمدی نژاد اشاره کرد و افزود: قدرت غرور می آورد و حضرت علی هم می فرماید جوانی دوران خوبی است اما غرور بدی دارد.

وی در ادامه با بیان اینکه حضرت امام در اوج قدرت غرور نداشت افزود: رییس جمهور و باقی مسئولان هم باید از امام خمینی(ره) الگو بگیرند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه در ادامه اظهار داشت: کسی که مهذب باشد دچار غرور نمی شود ولی آن کسی که تهذیب نفس ندارد دچار غرور بی جا می شود.

وی با بیان اینکه بنی صدر با نردبام امام بالا رفت گفت: این آدم با نردبام امام و انقلاب بالارفت ولی غرور او را گرفت و به زمین خورد و شکست؛ لذا هرکسی که از نردبام انقلاب بالا برود و دچار غرور شود زمین می خورد.

شجونی در پایان به ماههای انتهایی عمر دولت اشاره کرد و افزود: الان هم ما نباید به این آقا گیر بدهیم و جنجالی به پا کنیم بلکه باید بگذاریم این چند ماه هم به پایان برسد و دولت این آقا به کار خود پایان دهد.