:: رئوفیان: جبهه ایستادگی پارلمان در سایه تشکیل می‌دهد
jj
رئیس ستاد انتخابات جبهه ایستادگی گفت: تشکیل پارلمان در سایه از برنامه‌های در دست اقدام جبهه ایستادگی است.

 

ابوالقاسم رئوفیان ، با اشاره به برنامه‌های آتی جبهه ایستادگی اظهار داشت: جبهه ایستادگی رسالت خطیری را بر عهده گرفته و با استعانت از خدای متعال و همت مضاعفی که به خرج خواهد داد نسبت به هموار کردن راه برای نمایندگان مجلس نهم تمامی تلاش خود را انجام خواهد داد.
وی در شرح اولین برنامه این جبهه گفت: از جمله برنامه‌های این جبهه تشکیل فراکسیون ایستادگی در مجلس نهم است که به واسطه هم‌پوشانی و همگرایی اعضای فراکسیون با یکدیگر توان تدوین برنامه در حوزه‌های مختلف را خواهد داشت.
رئیس ستاد انتخابات جبهه ایستادگی ادامه داد: اعضای این فراکسیون با وضع قوانینی که منجر به کنترل تورم، کاهش نرخ بیکاری، رفع دغدغه مردم در حوزه معیشتی و پیرایش چهره فرهنگی کشور و سایر نیازهای اساسی می‌شود خدمتی را به مردمی که با حضور گسترده خود حیثیت، مصلحت و منافع نظام و اقتدار کشور را رقم زدند، ارائه خواهد داد.
رئوفیان در ادامه اظهارات خود در خصوص برنامه‌های آتی این جبهه گفت: از جمله دیگر برنامه‌های در دست اقدام، تشکیل مجلس در سایه است.
وی توضیح داد: آن تعداد از کاندیداهایی که علی‌رغم حضور در جبهه ایستادگی به مجلس راه پیدا نکردند در صورت داشتن قابلیت کمک به مجلسی‌ها اقدام به تشکیل پارلمان در سایه خارج از مجلس خواهند کرد.
رئیس ستاد انتخابات جبهه ایستادگی در بیان وظایف این پارلمان گفت: این اعضا با تشکیل کمیسیون‌های تخصصی نسبت به انجام وظایفی که بر عهده پارلمان است علاوه بر کمک موثر به نمایندگان داخل مجلس خدمتی شایان به ملت ایران ارائه خواهند کرد.
رئوفیان در ادامه با اشاره به تشکیل فراکسیون تلفیق اظهار داشت: البته کاندیداها در اندیشه تدوین برنامه‌ای جهت تشکیل فراکسیون تلفیق به معنای حضور افراد حاضر در جبهه ایستادگی اعم از اختصاصی‌ها و یا افراد مشترک در دیگر لیست‌ها هستند و حتی‌المقدور به تشکیل چنین فراکسیون‌هایی اقدام خواهند کرد.
وی با اشاره به تعداد راه‌یافتگان جبهه ایستادگی به مجلس خاطر نشان کرد: حدود ۳۳ نفر از راه‌یافتگان به مجلس از اعضای اختصاصی در لیست جبهه ایستادگی بودند و باید گفت بیش از ۸۰ نفر اعم از افراد اختصاصی و حاضر در لیست و افراد مشترک در لیست‌های دیگر به مجلس راه پیدا کردند.