:: مجری جدید «ماه عسل» از احسان علیخانی یاد کرد

 

سید علی ضیاء که امسال اجرای «ماه عسل» تلویزیون را بر عهده دارد، در اولین برنامه‌اش از احسان علیخانی ـ مجری و تهیه‌کننده سری‌های قبلی این برنامه ـ یاد کرد.
به گزارش خبرنگار سرویس تلویزیون خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اولین قسمت از برنامه «ماه عسل» در اولین روز از ماه مبارک رمضان، شنبه ـ ۳۱ تیر ماه ـ در دکوری جدید به روی آنتن رفت. در این برنامه بعد از اینکه تیتراژ ابتدایی «ماه عسل» با صدای بنیامین بهادری پخش شد، علی ضیاء ـ مجری جدید «ماه عسل» ـ با حضور در استودیو، خطاب به بینندگان گفت، می‌دانم که الان جای یکی از دوستان من در این برنامه خالی است. او باید این برنامه را اجرا می‌کرد اما قسمت این بود که اجرای امسال «ماه عسل» بر عهده‌ی من باشد.
وی همچنین خطاب به بینندگان «ماه عسل» خاطرنشان کرد، می‌دانم که خیلی از شما مرا دوست ندارید، اما می‌خواهم بگویم همه‌ی شمایی که مرا دوست دارید و آنهایی که مرا دوست ندارند و نیز تمام کسانی که در طول برنامه مرا دوست خواهند داشت، امیدوارم با برنامه «ماه عسل» همراه باشید.
«ماه عسل» عنوان ویژه‌برنامه‌ای از شبکه سه سیما است که چند سالی بود در ماه مبارک رمضان و پیش از افطار با اجرای احسان علیخانی میهمان خانه‌های مردم می‌شد. این برنامه تاکنون علاوه بر علیخانی یک سال با اجرای حسن جوهرچی و یک سال دیگر هم با اجرای محسن افشانی بازیگر سینما و تلویزیون همراه بوده است.
امسال هم اجرای این برنامه را سیدعلی ضیاء بر عهده دارد.