:: فتح‌الله‌زاده: امروز با مجیدی و نکونام قرارداد می‌بندیم

فتح‌الله‌زاده

علی فتح‌الله‌زاده پس از پیروزی یک بر صفر استقلال مقابل آلومینیوم هرمزگان گفت:‌ در بازی اول بد نبودیم و ۳ امتیاز شیرین گرفتیم. بدن بازیکنان هنوز رها نشده و فکر می‌کنم بازیکنان بازی را مدیریت کردند. امیدوارم در بازی‌های آینده از این بهتر باشیم چون پتانسیل لازم را برای موفقیت داریم.

مدیرعامل باشگاه استقلال در مورد وضعیت قرارداد جواد نکونام و فرهاد مجیدی گفت: صبح روز شنبه با جواد نکونام و فرهاد مجیدی قرارداد می‌بندیم. اگر بخواهیم هر دوی آنها را جذب کنیم یک نفر از باید از فهرست استقلال خارج شود و در صورتی که کمیسیون پزشکی تشخیص دهد یک بازیکن ما تا نیم‌فصل نمی‌تواند بازی کند آن فرد را از فهرست خارج می‌کنیم.

فتح‌الله‌زاده در مورد برگشت خوردن چک اسپانسر استقلال گفت:‌ چک یک میلیارد تومانی اسپانسر برگشت خورده و فرصت من به آقایان هم تمام شد. از فردا خودم به این مسئله ورود می‌کنم و چهار پنج اسپانسر مدنظر دارم.

وی در مورد اینکه فرهاد مجیدی و امیر قلعه‌نویی به مشکل برنمی‌خورند، تصریح کرد: قلعه‌نویی از ما خواسته تیم را آسیایی ببندیم و این دو نفر هم مشکلی نخواهند داشت. قلعه‌نویی به ما گفته که مجیدی را جذب کنیم.

یه نقل از فارس