:: «مرد عنکوبتی» در سه روز ۷۵ میلیون دلار گرفت

تازه‌ترین قسمت مجموعه فیلم «مرد عنکبوتی» (اسپایدرمن) در حالی به این رقم فروش دست پیدا کرد که هنوز تعطیلات آخر هفته را پیش ‌رو دارد.

تهیه‌کنندگان این فیلم ابرقهرمانانه کمیک استریپی آن را روز چهارشنبه اکران عمومی کردند، در حالی که فیلم‌های جدید معمولا از جمعه به روی پرده می‌روند.

حالا تحلیل‌گران اقتصادی سینما پیش‌بینی می‌کنند «مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز» در ۶ روز اول نمایش خود، بین ۱۲۰ تا ۱۳۰ میلیون دلار فروش کند.

همین تحلیل‌گران اقتصادی سینما می‌گویند با توجه به اینکه تعطیلات آخر هفته آمریکایی شمالی از امروز شروع می‌شود، فروش فیلم هم بالا خواهد رفت.

تهیه‌کنندگان قسمت تازه «مرد عنکبوتی» می‌گویند فروش کلی ۶ روز اول فیلم، از مرز ۱۵۰ میلیون دلار گذر خواهد کرد.

چهارمین قسمت مجموعه فیلم «مرد عنکبوتی» دست به احیای آن زده و فیلم‌ساز و بازیگرانی سه قسمت قبلی با آن همکاری ندارند.

این فیلم که به همکاری تعداد دیگری از هالی صنعت سینمای آمریکا تولید شده، با یک رقم بالای ۲۱۵ میلیون دلاری آماده نمایش شده است.

مارک وب (سازنده فیلم «۵۰۰ روز تابستان» و مجموعه تلویزیونی موفق «اداره») امر کارگردانی آن را بر عهده داشته و اندرو گارفیلد جوان در آن در نقش مرد عنکبوتی/ پیتر پارگر بازی کرده است.

گار فیلد تا به حال در هجده فیلم سینمایی و مجموعه تلویزیونی حضور داشته که کارهای مهمی نبوده‌اند و او هم در آن‌ها نقش مهمی نداشته است.

قصه کمیک استریپی «مرد عنکبوتی» که قبل از این به صورت یک مجموعه انیمیشنی تلویزیونی تولید شده بود، اولین بار در سال ۲۰۰۰ تبدیل به یک فیلم سینمایی شد.

استقبال بالای تماشاگران از این فیلم، راه را برای تولید دو قسمت بعدی آن در سال‌های ۲۰۰۲ و ۲۰۰۴ فراهم کرد.

سام دیمن کارگردان هر سه قسمت این مجموعه فیلم پرفروش بود و تامگوآنر هم در آن‌ها، در نقش اسپایدرمن ظاهر شد.

این دو چند سال قبل اعلام کردند در قسمت‌های بعدی این مجموعه فیلم با تهیه‌کنندگان آن همکاری نخواهند کرد.

به نقل از فارس