:: یکتا ناصر : درسینمای فاسد کار نمی کنم

 

‘یکتا ناصر’ با دفاع از انسان های شریف و درستکار این حوزه،اظهار داشت:در صورت مشاهده فساد سینمای ایران را ترک خواهم کرد.

یکتا ناصر،بازیگر سینما و تلویزیون درخصوص اظهارنظرهای مطرح شده در رابطه با فساد اخلاقی در سینما،در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران بیان کرد:فضای سینمای ما مستثنی از سایر بخش های جامعه نیست و بدون تردید این مسائل در تمامی اصناف وجود دارد و نباید این موضوع را به کل جامعه هنری تعمیم داد.

ناصر تاکیدکرد:هرچند خوب و بد در همه قشرها و مشاغل وجود دارد،ولی اگر روزی احساس کنم؛فضای سینمای ما غیرقابل تحمل است بطورحتم این محیط را ترک خواهم کرد.

وی ادامه داد:به طور قطع انسان های شریف و درستکاری در سینمای ما حضور دارند که فقط به پیشرفت و اعتلای این هنر می اندیشند و به دور از انصاف است که به خاطر تعداد انگشت شماری که اخلاق را رعایت نمی کنند،زحمات جامعه بزرگ و شریف سینما را زیر سوال ببریم.

ناصر بیان کرد: بکارگیری واژه فساد در سینما، مفهومی زشت و ناپسند را در بردارد و بهتر است که به جای دامن زدن به این موضوع ، به خاطر احترام به آبروی افراد شریف خانواده سینما، کمی آهسته تر و عاقلانه تر قدم برداریم.

وی ابراز کرد:فقط کسانی در این عرصه ماندگار خواهند شد که اخلاق و فرهنگ را سرلوحه کار خود قرار داده و با تحمل سختی های این مسیر،با جان و دل برای رشد سینمای ایران زحمت می کشند.

این بازیگر در خصوص راهکارهایی که به گسترش اخلاق در سینما کمک می کند،افزود:از مدیران و مسئولان دلسوز در این عرصه انتظار می رود که با بها دادن و ارائه امتیازات ویژه به افراد شریف این حوزه،دامنه اخلاق را در سینمای ملی گسترش بدهند.

وی در ادامه اظهارداشت:یکی از مشکلات سینمای ما،حضور انگشت شمار افرادی است که هیچ گونه سابقه اجرایی و پیش زمینه ای در این حوزه ندارند و این امر به بدنه سینمای ما لطمه جدی وارد خواهد کرد.