:: دخترفرهاد مجیدی ترک تحصیل کرد؟!

 

به نقل از قدس آنلاین، آن روز که فرهاد مجیدی از استقلال جدا شد و وسط فصل رفت در مصاحبه ای اعلام کرد :”به دلیل مشکلات تحصیلی دخترم از استقلال می روم.

” ابتدا گفته می شد مجیدی عازم امارات خواهد شد اما در حرکتی محیرالعقول وی سر از لیگ قطر در آورد تا از همان جا ابهام ها پیرامون جدایی مجیدی بیشتر بشود. برخی معتقدند که کاپیتان سابق استقلال برای پول راهی قطر شده است و برخی دیگر نیز بر این باورند که دوستان مشترک مجیدی و واعظ آشتیانی برای اینکه استقلال دچار شوک عظیمی در میانه های فصل شده و از قهرمانی باز بماند این جدایی را برنامه ریزی کرده اند.

البته مجیدی در آخرین مصاحبه خود سعی کرده به نوعی با له کردن امیر قلعه نویی رفتنش از استقلال را توجیه کند در حالی که همین فرهاد یک هفته پیش منتظر پاسخ مثبت امیر قلعه نویی بود تا دوباره به استقلال برگردد که امیر به خاطر روابطی که مجیدی با واعظ آشتیانی دارد مانع از بازگشت فرهاد شد. یکی دیگر از دلایل مصاحبه مجیدی آماده سازی ذهن هواداران و انحراف فکری آن ها به سویی بو که دیگر هیچ کس متوجه بازگشت او به لیگ ایران نشود.

مجیدی در این مصاحبه اهداف زیادی داشته که یکی از آن ها این بوده. اما فرهاد را هرگز نباید از این سوال غافل کرد! آقای مجیدی مگر تو همانی نبودی که بعد از رفتن اعلام کردی به خاطر اینکه دخترم نمی تواند در ایران تحصیل کند به قطر می روم؟ آیا اکنون دختر مجیدی ترک تحصیل کرده که آقا فرهاد بار سفر به کرمان بسته است یا اینکه آن ۲ میلیارد تومانی که باشگاه مس کرمان به مجیدی می دهد دلیل سفر به کرمان است؟ شاید هم مسئولان باشگاه مس کرمان یک مدرسه خاص برای دختر مجیدی احداث کرده اند تا بازیکن جدیدشان با دغدغه خاصی رو به رو نشود؟!