:: مزدک میرزایی از تاریخ شهرآورد پایتخت فیلم مستند می‌سازد

تصویربرداری مجموعه مستند «تاریخ شهرآورد» کاری از شبکه مستند سیما، در ۳۰ قسمت ۳۰ دقیقه‌ای و به منظور بررسی تاریخ بازی‌های شهرآورد بین دو تیم مطرح پایتخت (پرسپولیس و استقلال) به نیمه راه رسید.

مزدک میرزایی تهیه‌کننده این مجموعه ضمن اعلام این خبر افزود: این مجموعه یک مستند ورزشی ترکیبی است که سعی دارد برای اولین بار نه تنها به تاریخ تمام مسابقات استقلال و پرسپولیس از آغاز تا به امروز که به حوادث مهم و اتفاقات و مسائل پشت پرده فوتبال نیز در دوره‌های مختلف بپردازد.

وی تصریح کرد: یکی از بخش‌های جذاب این برنامه حضور بازیکنان و پیشکسوتان دو تیم و بیان خاطرات‌شان از اتفاقات و مسائل پشت پرده مسابقات است؛ به گونه‌ای که هر کدام از زاویه دید خودشان ابعاد اتفاقات گذشته و مسائل هر دو باشگاه را بررسی خواهند کرد.

میرزایی اضافه کرد: کار گویندگی «تاریخ شهرآورد» علاوه بر بخش تهیه‌کنندگی بر عهده خودم است و حمید حاجی نوروزی کارگردانی و تدوین کار را بر عهده دارد. ضمن این که حسین فرج‌اللهیان مدیر تولید مجموعه است و امیدواریم با آماده شدن و تدوین پنج قسمت اول مجموعه تا پایان این ماه، «تاریخ شهرآورد» از مرداد‌ماه و قبل از بازی شهرآورد امسال به روی آنتن شبکه مستند سیما برود.