:: پروین: استعفای رویانیان را که دیدم انصراف دادم/ خودم سرمربی را انتخاب می‌کنم

علی پروین

علی پروین درباره انصرافش از سرمربیگری پرسپولیس اظهار داشت: صبح امروز وقتی به دفتر رویانیان رفتم متوجه شدم او از خیلی از چیزها خسته است. استعفای رویانیان را روی میزش دیدم و شوکه شدم. به رویانیان گفتم حق نداری پرسپولیس را ترک کنی و باید تا آخر باشی. اعلام کردم دوست ندارم در شرایطی سرمربی پرسپولیس شوم که رویانیان نباشد. با اصرار نظر رویانیان را عوض کردم و من دیگر سرمربی پرسپولیس نمی‌شوم.

وی افزود: متأسفانه آقای رویانیان دست روی هر مربی خارجی گذاشت فدراسیون، مطبوعات و رسانه‌ها برای او مشکل درست کردند،‌ تا آمد با هرکسی قرار ببندد مشکل ایجاد شد تا اینجا که هنوز سرمربی نداریم. امروز پای درد دل رویانیان نشستم و باور کنید رویانیان بابت اتفاقات اخیر خسته شده است. او می‌خواست امروز استعفا بدهد اما من اجازه این کار را ندادم.

پروین تأکید کرد: با اجازه سردار ظرف یکی دو روز آینده خودم شخصاً سرمربی پرسپولیس را ایرانی یا خارجی انتخاب می‌کنم. مطمئن باشید من کنار سردار تا آخرش می‌مانم. خسته شدن سردار برای من ناراحت کننده بود اما گفتم به تو اجازه نمی‌دهم از فوتبال بروی. سردار در نشست امروز قبول نمی‌کرد استعفایش را پس بگیرد اما وقتی من با او حرف زدم و به او همه چیز را گفتم شرایط فرق کرد.

پروین خاطرنشان کرد: از هواداران پرسپولیس عذرخواهی می‌کنم اما از رسانه‌ها می‌خواهم حداقل حرمت مو سفیدان فوتبال را نگه دارند. چیزهایی شنیده‌ام که اصلا قشنگ نبود. من عاشق انتقاد هستم اما نه تخریب. کنار سردار با قدرت کارم را ادامه می‌دهم و انشالله همه دست به دست هم می‌دهیم تا تیمی قدرتمند و کادر فنی قوی بالا سر این تیم بگذاریم. از تمام مردم هم سپاسگذارم که در این ۲۴ساعته عاشقانه لطف خود را به من نشان دادند و من همیشه افتخار می‌کنم که لقبم سلطان پرسپولیس است.

پروین در پایان گفت: از سردار رویانیان هم تشکر می‌کنم که این اعتماد را به من کرد و این برای من یک دنیا ارزش داشت. سردار در پرسپولیس می‌ماند و با قدرت کار خود را دنبال می‌کند. اگر سرمربی جدید بیاید خودم بالاسر او می‌ایستم و مطمئن باشید تمام امور را زیر نظر خواهم داشت.