:: جزئیات انهدام و دستگیری چهار تیم تروریستی توسط سپاه پاسداران

سپاه

سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه در پاسخ به خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس در خصوص جزئیات انهدام ۴ تیم تروریستی توسط سپاه گفت: اطلاعاتی داشتیم که عناصر ضدانقلاب خارج از کشور تعدادی تیم برای اجرای عملیات‌های انتحاری سازماندهی کرده‌اند.

وی افزود: عزیزان اطلاعاتی نیروی زمینی تلاش زیادی کردند که آنها را رهگیری کنند و در پی این اقدامات بود که این تیم‌ها در دام رهگیری ما قرار گرفته‌اند.

پاکپور ادامه داد: اولین تیم و نفرات را ۲ ـ ۳ روز قبل از عید دستگیر کردیم که مقادیر زیادی کمربند‌ انتحاری و جلیقه‌های انفجاری با خودشان حمل می‌کردند.

فرمانده نیروی زمینی سپاه تصریح کرد: به دنبال آن، بعد از دوم و سوم عید، سرنخ‌هایی از تیم‌های دیگر به دستمان آمد و عملیات‌های مختلفی را در جنوب شرق انجام دادیم که باعث شد دو تیم دیگر از عناصر ضد انقلاب منهدم و چهار نفر از آنها به درک واصل شوند. همچنین چندین نفر با تجهیزات کامل از این عناصر دستگیر شده‌اند.

وی افزود: زمانی که تصاویر تجهیزات این تیم‌ها منتشر شود متوجه می‌شوید که آنها چه توطئه‌‌ایی را برای مردم این مملکت در ایام عید تدارک دیده بودند که توطئه‌شان نقش بر آب شد.

پاکپور با تاکید بر اینکه این تیم‌ها همگی منهدم شده‌اند، گفت: این چهار تیم تروریستی در منطقه جنوب شرق منهدم شده‌اند و نتوانسته‌اند وارد مرکز کشور شوند و اشراف اطلاعاتی کامل ما باعث شد آنها در نزدیکی مرز منهدم شوند.

فرماندهی نیروی زمینی سپاه در پایان اعلام کرد: تیم چهارم ترویستی اخیرا منهدم شد.