:: زرینچه: در جلسه هیئت مدیره استقلال شرکت نمی‌کنم

جواد زرینچه درباره استعفایش از عضویت در هیئت مدیره باشگاه استقلال اظهار داشت: من امروز به وزارت ورزش رفتم تا استعفایم را تحویل وزیر ورزش بدهم اما آقای عباسی در جلسه هیئت دولت بودند و در وزارت نبودند.

وی در خصوص ناراحتی اش از حضور رسولی نژاد رئیس هیئت مدیره استقلال در منزل امیر قلعه نویی برای مذاکره حضور وی در کادرفنی این تیم گفت: ما نمی گوییم چرا رسولی نژاد با قلعه نویی شام خورده است. آنها رفاقتی دور میز نشسته اند. هر کس می تواند با هم شام و ناهار بخورد و نوش جانشان اما وقتی رسولی نژاد به منزل امیر قلعه نویی می رود مگر می شود در مورد مسائل فنی مهمترین تیم ایران قهرمان آسیا صحبت نکرده باشد؟

وی افزود: آقای رسولی نژاد هر روز می تواند با امیر قلعه نویی استخر برود و شام و ناهار بخورد بر منکر و بدخواهش هم لعنت. من اصلا با خود قلعه نویی هم مشکلی ندارم. هر کسی یک ظرفیتی دارد و ظرفیت من بیشتر از این نیست.

زرینچه در خصوص اینکه امروز هیئت مدیره باشگاه استقلال هم جلسه دارد و آیا در این نشست حضور پیدا می کند، گفت: تا کنون که هیئت مدیره بدون ما جلسه گذاشته و برنامه ها را پیش برده اند امروز هم همین کار را انجام دهند.مگر ایرادی دارد که ما نباشیم؟ من امروز استعفایم را به وزیر می دهم.