:: مظلومی: قراردادی ندارم که استعفا بدهم/ بمانم با برخی‌ تسویه حساب می‌کنم

پرویز مظلومی صبح امروز در فرودگاه اصفهان در جمع خبرنگاران درباره شکست ۲ بر صفر مقابل سپاهان اظهار داشت: شب گذشته خوب نبودیم، ما حتی تغییراتی در ترکیب تیم دادیم اما تأثیری نداشت و کل تیم روز خوبشان نبود.

وی در خصوص اینکه گفته می‌شود از ادامه همکاری با استقلال استعفا داده است، گفت: من که قراردادم با این تیم تمام شده و شنید‌ه‌ام از قول من نوشته‌اند استعفا داده‌ام، من قراردادی ندارم که استعفا بدهم.  اول باید وضعیت مدیرعامل مشخص شود و سپس ببینیم شرایط ادامه همکاری وجود دارد یا خیر و توجهی هم به این حرف‌ها ندارم.

مظلومی در خصوص شعار برخی از هواداران استقلال علیه وی پس از بازی با سپاهان گفت: ما می‌دانیم که این شعارها کار چه کسانی بوده  و از این خوش خدمتی ها زیاد دیده‌ایم ولی از لیدرهایی که خالصانه برای تشویق استقلال ما را همراهی کردند تشکر می‌کنم اما عده‌ای در طول این فصل ما را اذیت کردند که اگر عمری باشد و برای سال سوم در خدمت استقلال باشم با آنها تسویه حساب می‌کنم، من دیگر مدارا نمی‌کنم، خیلی صبر کرده‌ایم اما شب گذشته بیش از به این کار دامن زدند، یک اتوبوس از تهران آمده بود اما همان‌ها شعار می‌دادند و سردسته آنها را می‌شناسیم.

وی تصریح کرد: حتی اگر هیئت مدیره و یا نیروی انتظامی بخواهد اسامی آنها را اعلام می‌کنیم. خیلی از هواداران ما عاقل هستند و همه این شعارها را در این دو سال خنثی کرده‌اند و خدا را شکر که توانستیم در این دو سال دوام بیاوریم. اگر کار من با استقلال به سال سوم بکشد در این باشگاه خیلی کارها باید انجام شود اگر هم رفتم همه اطلاعات را در اختیار مسئولان تیم می‌گذارم تا حداقل نفر بعدی که می‌آید راحت‌تر کار انجام دهد.

مظلومی خاطر نشان کرد: باخت و برد همیشه در فوتبال بوده، سپاهان در بازی دیشب حقش پیروزی بود، تیم ما برای رسیدن به این مرحله زحمت کشید و حتی کسی فکر نمی‌کرد که بتواند خودش را به این مرحله برساند. ما روز گذشته به سپاهان آماده خوردیم ، بچه‌ها می‌خواستند تلاش کنند اما واقعا روز بدشان بود تا به حال سابقه نداشته استقلال در یک بازی موقعیت گل نداشته باشد. پس این نشان می‌دهد که سیستم مشکل نداشت بلکه کل تیم تمرکز نداشتند.

مظلومی در پاسخ به این سؤال که برای فصل بعد چه تصمیمی دارد گفت: من قراردادم تمام شده و همه چیز بستگی به جلسه هیئت مدیره با مدیرعامل دارد. من دو سال وظیفه داشتم و خدمت کردم، اگر نیاز بود دوباره با استقلال همکاری می‌کنم و اگر نه دنبال تیم دیگری نمی‌روم و زیر پای مربی دیگری را خالی نمی‌کنم.

سرمربی استقلال در خصوص شعارهایی که علیه مهدی رحمتی داده شد، گفت: واقعا جای تأسف داشت که از دقیقه یک علیه مهدی رحمتی رکیک‌ترین شعارها داده شد. او از دقیقه ۳۰ می‌خواست که تعویض شود و حتی بین نیمه حاضر نبود به میدان برود، او با چشم گریان در نیمه دوم به میدان رفت یعنی پیروزی اینقدر ارزش دارد.

رحمتی ۲ سال در سپاهان زحمت کشیده آیا باید اینطور از او استقبال می‌شد، من واقعا برای این فوتبال متأسفم.

مظلومی در خصوص اینکه رحمتی با مرزبان نیز درگیر شد، گفت: او فکر می‌کرد که مرزبان به هواداران خط داده اما فکر نمی‌کنم که اینطور باشد، این را هم بگویم که این شعارها خودجوش نبود.