:: محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته اعلام شد

با نزدیک شدن به ایام  پایانی هفته پلیس راهور محدودیت‌های ترددی این روزها را در جاده‌های کشور اعلام کرد.

بر اساس این گزارش- تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز پنجشنبه الی ساعت ۲۴ روز جمعه از محورهای کرج – جالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران – سمنان – مشهد و بالعکس ممنوع  است.

در این گزارش آمده است که در محور کرج – چالوس ترد انواع تریلر و کامیون کماکان ممنوع است و همچنین تردد انواع وسایل نقیله از ساعت ۱۴ الی ۲۴ روز جمعه از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ الی ۲۴ از مرزن‌آباد به سمت کرج به صورت یکطرفه خواهد بود.

بر اساس این گزارش تردد در محور هراز برای کلیه تریلرها از محور کماکان ممنوع اعلام شده و تردد کلیه کامیون‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روز پنجشنبه و ساعت ۶ الی ساعت ۲۴ روز جمعه از محور ممنوع است.

با توجه به این گزارش تردد  کلیه تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ الی ۲۴ روز جمعه از تهران به قائم‌شهر و بالعکس ممموع است.

در محور زاهدان – زابل تردد کلیه تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۴ الی ساعت ۲۰ روزهای پنجشنبه و جمعه و بالعکس ممنوع است.

ضمنا مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا باشماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ (ده خط) به طور شبانه‌روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و اسناد رسانی احتمالی به هموطنان خواهد بود.