:: لاریجانی با تشکر از مسئولان و دستگاه‌های دخیل ‌در ‌بودجه: ایرادات شورای نگهبان به بودجه ۹۱ ‌شنبه بررسی می‌شود

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی پس از پایان بررسی لایحه بودجه ۱۳۹۱ کل کشور در صحن علنی پارلمان طی سخنانی اظهار داشت: از نمایندگان مجلس به دلیل وقت کافی که برای بررسی لایحه بودجه سال ۱۳۹۱ کل کشور گذاشتند، تشکر می‌کنم، هرچند خیلی وقت کمی در اختیار داشتیم و باید همه پیشنهادات نمایندگان و کمیسیون‌های تخصصی مطرح می‌شد چراکه حق آنان بود اما این امکان برای ما وجود نداشت و ما می‌خواستیم سرعت بیشتری برای رسیدگی به لایحه بودجه سال ۹۱ داشته باشیم.

وی افزود: از آقای باهنر که مقداری به ما در اداره جلسات علنی کمک کردند و از دبیران و ناظران هیئت رئیسه و همه کمیسیون‌های تخصصی که در بررسی لایحه بودجه مساعدت کردند، تشکر می‌کنم.

رئیس مجلس بر همین اساس یادآور شد: از رئیس و هیئت رئیسه و سخنگوی کمیسیون تلفیق و دبیران کمیسیون‌ها نیز سپاسگزارم که وقت کافی برای رسیدگی به لایحه بودجه ۹۱ گذاشتند.

لاریجانی ادامه داد: از نمایندگان دولت نیز که در جلسات علنی مجلس حضور داشتند تشکر می کنم و از شورای نگهبان هم که برای بررسی بودجه  ۹۱ جلسه فوق‌العاده گذاشته است، سپاسگزارم.

رئیس دستگاه قانونگذاری کشورمان از ابراهیم عزیزی معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور و سایر همکارانشان که در کمیسیون تلفیق و کمیسیون‌های تخصصی حضور یافتند، تشکر و تصریح کرد: از وزرا و معاونان وزرا و همه دستگاه‌های اجرایی و مسئولین و کارشناسان مرکز پژوهش‌های مجلس و دیوان محاسبات و مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز متشکرم.

لاریجانی اضافه کرد: از معاونت‌های قوانین و نظارت و بخش‌های مختلف مجلس و چاپخانه و امور تدوین مذاکرات و دبیران کمیسیون‌ها نیز که وقت کافی گذاشتند و دفتر هیئت رئیسه و اتاق فرمان که زحمات زیادی را در این مدت متحمل شدند، تشکر می‌کنم.

رئیس مجلس همچنین یادآور شد: از امور پشتیبانی و امور فنی و امور خبری و خبرگزاری خانه ملت و مرکز حراست، یگان حفاظت و خبرنگاران، فیلمبرداران و عوامل تولید و پخش صدا و سیما تشکر می‌کنم که با ما همراهی کردند و از همه دست‌اندرکاران و خبرنگاران امور مجلس و نشریات و خبرگزاری‌های رسمی کشور و سایت‌های خبری که تلاش کردند اخبار مجلس به اطلاع مردم برسد، متشکرم.

رئیس مجلس همچنین گفت: ما منتظر می‌مانیم تا شورای نگهبان نظرات خود را در خصوص مصوبات مجلس در بودجه ۹۱ اعلام کند و کمیسیون تلفیق نیز عصر امروز نظرات شورای نگهبان را بررسی کرده و صبح روز شنبه نیز طی جلسه‌ای ادامه رسیدگی به موارد اعاده شده از شورای نگهبان را در دستورکار دارد.

لاریجانی در خاتمه گفت: جلسه بعدی مجلس شنبه  ۳۰ اردیبهشت ماه ساعت ۱۴ برای بررسی موارد اعاده شده از شورای نگهبان در لایحه بودجه ۹۱تشکیل می‌شود.